Klachtenregeling

Klachtenregeling
"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten
eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [E-MAILADRES]. Leidt dit niet tot een oplossing,
dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor
consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de
Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht
nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van
de Europese Unie."
 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2015 - 2024 Kreakadoshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel